سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
رونالدو به روزهای اوجش باز می‌گردد - (همراه ایران در 2006 آامان)
::تعداد بازدید کنندگان::

8485

::بازدید امروز::

0

::موضوعات وبلاگ ::

::اوقات شرعی ::

::لینک به لوگوی من::
رونالدو به روزهای اوجش باز می‌گردد - (همراه ایران در 2006 آامان)
::لینک به دوستان::
::لوگوی وبلاگ دوستان::

::جستجوی سریع ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::آوای آشنا::

::اشتراک ::

 

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::آرشیو ::

بهار 1385


نویسنده مطالب زیر: عرفان

"رونالدو" ستاره نه چندان پرفروغ تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان گفت در روزهای آتی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

به‌گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری فرانسه از برگیش گلادباخ، مهاجم صاحب نام باشگاه رئال مادرید اسپانیا که به‌رغم انتظار هواداران وی، هنوز موفق به گلزنی در جام جهانی آلمان نشده و مورد انتقاد قرار گرفته‌است،اظهار داشت: من هم مثل رائول، هم تیمی خودم در رئال مادرید که با کمی تاخیر به شرایط ایده‌آل خود در جام جهانی برگشت، در بازی‌های بعدی به روزهای اوج خود بازخواهم گشت.

رائول مهاجم تیم ملی اسپانیا یکی از مهمترین عوامل پیروزی تیمش مقابل تونس بود. درحالی تیم ملی اسپانیا بازی را یک بر صفر به تونس واگذار کرده بود، رائول با به ثمر رساندن گل تساوی روحیه‌ای دوباره به تیم بخشید و اسپانیا بازی باخته را به یک برد سه بر یک تبدیل کرد.

اگرچه تیم ملی برزیل در در دو رقابت قبلی خود مقابل کرواسی و استرالیا در حد و اندازه مورد انتظار ظاهر نشد، اما توانست هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و درصورتی که رونالدو بتواند برای بازی‌های بعدی به شرایط آرمانی خود بازگردد، قطعا تحولی تازه در تیم ملی برزیل شکل خواهد گرفت.

رونالدو در ادامه گفت قصد دارد در این جام هم گلزنی کند تا رکوردی تازه در جدول مجموع تعداد گل‌های زده در رقابتهای جام جهانی ثبت کند.

این بازیکن برزیلی قصد دارد در بازی فردا مقابل تیم ژاپن و بازی‌های بعدی تیم ملی برزیل در مراحل بعدی این دوره از رقابتها گلزنی کند و رکورد "گرد مولر" آلمانی را بشکند.

مولر با به ثمر رساندن ‪ ۱۴‬گل در رقابتهای مختلف جام جهانی رکورددار است و "په‌له" و رونالدو از برزیل با ‪ ۱۲‬گل در مکان دوم قرار دارند.

با توجه به فاصله کم میان رکورد مولر و رکورد رونالدو، وی قصد دارد با زدن چند گل دیگر در این دوره از رقابتهای جام جهانی، مولر را پشت سر بگذارد.


موضوعات یادداشت
چهارشنبه 85/3/31 ساعت 3:35 عصر
Copyright © www.persian templates.com