سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]
بهار 1385 - (همراه ایران در 2006 آامان)
::تعداد بازدید کنندگان::

8468

::بازدید امروز::

0

::موضوعات وبلاگ ::

::اوقات شرعی ::

::لینک به لوگوی من::
بهار 1385 - (همراه ایران در 2006 آامان)
::لینک به دوستان::
::لوگوی وبلاگ دوستان::

::جستجوی سریع ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::آوای آشنا::

::اشتراک ::

 

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::آرشیو ::

بهار 1385


نویسنده مطالب زیر: عرفان

سرمربی تیم ملی آنگولا روز سه‌شنبه تاکید کرد که تیمش در مقابل تیم ملی ایران فقط برای برد به زمین خواهد رفت.

"لوییس اولیورا گونکالوس" پس‌از تمرین تیم ملی فوتبال آنگولا در ورزشگاه شهر لایپزیگ در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: ما فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعد داریم و نمی‌خواهیم این شانس را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگاران اعزامی ایرنا به آلمان، گونکالوس افزود: تیم ملی آنگولا در بازی با ایران هجومی ظاهر شده و با دو فوروارد بازی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم در جام جهانی گل بزنیم و اگر در بازی با ایران موفق به این کار نشویم، با این آرزو با جام‌جهانی وداع خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی آنگولا قاطعانه گفت که علاوه بر اتخاذ یک سیستم هجومی، تیمش برای پیروزی در مسابقه با ایران بطور حتم ریسک هم خواهد کرد.

وی درعین حال شانس پیروزی در این مسابقه را برای هر دو تیم برابر دانست و گفت : هر دو تیم پنجاه درصد شانس پیروزی دارند اما تیم ما تا بحال کمتر اشتباه کرده است و امیدواریم در این بازی نیز اشتباهات ما کمتر از حریف باشد.

گزارش خبرنگاران اعزامی ایرنا به آلمان حاکی است که تیم ملی فوتبال آنگولا، پس‌از تیم ملی فوتبال ایران به مدت ‪۴۵‬دقیقه در ورزشگاه اصلی لایپزیک تمرین کرد.


موضوعات یادداشت
چهارشنبه 85/3/31 ساعت 3:36 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

"رونالدو" ستاره نه چندان پرفروغ تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان گفت در روزهای آتی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

به‌گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری فرانسه از برگیش گلادباخ، مهاجم صاحب نام باشگاه رئال مادرید اسپانیا که به‌رغم انتظار هواداران وی، هنوز موفق به گلزنی در جام جهانی آلمان نشده و مورد انتقاد قرار گرفته‌است،اظهار داشت: من هم مثل رائول، هم تیمی خودم در رئال مادرید که با کمی تاخیر به شرایط ایده‌آل خود در جام جهانی برگشت، در بازی‌های بعدی به روزهای اوج خود بازخواهم گشت.

رائول مهاجم تیم ملی اسپانیا یکی از مهمترین عوامل پیروزی تیمش مقابل تونس بود. درحالی تیم ملی اسپانیا بازی را یک بر صفر به تونس واگذار کرده بود، رائول با به ثمر رساندن گل تساوی روحیه‌ای دوباره به تیم بخشید و اسپانیا بازی باخته را به یک برد سه بر یک تبدیل کرد.

اگرچه تیم ملی برزیل در در دو رقابت قبلی خود مقابل کرواسی و استرالیا در حد و اندازه مورد انتظار ظاهر نشد، اما توانست هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و درصورتی که رونالدو بتواند برای بازی‌های بعدی به شرایط آرمانی خود بازگردد، قطعا تحولی تازه در تیم ملی برزیل شکل خواهد گرفت.

رونالدو در ادامه گفت قصد دارد در این جام هم گلزنی کند تا رکوردی تازه در جدول مجموع تعداد گل‌های زده در رقابتهای جام جهانی ثبت کند.

این بازیکن برزیلی قصد دارد در بازی فردا مقابل تیم ژاپن و بازی‌های بعدی تیم ملی برزیل در مراحل بعدی این دوره از رقابتها گلزنی کند و رکورد "گرد مولر" آلمانی را بشکند.

مولر با به ثمر رساندن ‪ ۱۴‬گل در رقابتهای مختلف جام جهانی رکورددار است و "په‌له" و رونالدو از برزیل با ‪ ۱۲‬گل در مکان دوم قرار دارند.

با توجه به فاصله کم میان رکورد مولر و رکورد رونالدو، وی قصد دارد با زدن چند گل دیگر در این دوره از رقابتهای جام جهانی، مولر را پشت سر بگذارد.


موضوعات یادداشت
چهارشنبه 85/3/31 ساعت 3:35 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

رقابتهای جام جهانی به آهستگی چهره محافظه کار و خونسرد مردم آلمان را تغییر می‌دهد اما بیش از همه، این دگرگونی در حرکات "آنگلا مرکل" صدراعظم این کشور هویداست که به یکی از تماشاگران پروپاقرص تیم آلمان تبدیل شده است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، مرکل، دانشمند سابق که سال گذشته به عنوان اولین زن صدراعظمی آلمان را برعهده گرفت، هیچ‌یک از دیدارهای تیم آلمان در رقابتهای جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬را از دست نداده‌است.

دوربین‌های تلویزیونی خانم صدراعظم را در حالی که لبخند برلب داشت و برای تشویق تیم آلمان در دیدار با اکوادور از روی صندلی‌اش بلند شده بود، نشان می‌دادند.

وی بعد از پیروزی ‪ ۳‬بر صفر آلمان برابر اکوادور گفت: مسابقه بسیار مهیجی بود. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

اما اوج ابراز هیجان خانم مرکل در دیدار حساس آلمان - لهستان در شهر دورتموند بود که از نگرانی نفس نفس می‌زد، فریاد می‌زد و دو بار که تیم آلمان توپ را به تیر دروازه کوبید، با عصبانیت دستهایش را تکان می- داد.

وقتی اولیور نیوویل گل پیروزی بخش آلمان را در لحظات پایانی به ثمررساند، مرکل از روی صندلی‌اش به هوا پرید.

میشائیل بالاک کاپیتان تیم گفت: هیجانات خانم صدراعظم خیلی جالب است. به یاد ندارم هیچوقت او را مثل روزی که به لهستان گل زدیم، خندان دیده باشم.

مرکل گفته است برنامه‌های کاری خود را با توجه به زمان دیدارهای تیم آلمان تنظیم کرده و او و ‪ ۸۰‬میلیون آلمانی امیدوارند در فینال روز ‪ ۱۸‬تیرماه در برلین، شاهد درخشش تیم خود باشند

موضوعات یادداشت
چهارشنبه 85/3/31 ساعت 3:34 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان


فارس : کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: ما به دنبال این هستیم که در جام جهانی 2006 آلمان نام بزرگی را از پرتغال به جای بگذاریم و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

سایت ویژه جام جهانی، لوئیس فیگو افزود: از اینکه به دور دوم بازی های جام جهانی صعود کردیم بسیار خوشحالم اما باید در بازی بعدی مقابل مکزیک بیش از گذشته مراقب پاهای خود باشیم؛ چرا که کار اصلی ما تازه شروع شده است.
وی در خصوص بازی با مکزیک اظهار داشت: مکزیک نیز از جمله تیم هایی است که با فکر و حساب شده عمل می کند؛ بنابراین کار آسانی مقابل آنها پیش رو نداریم.
فیگو ادامه داد: البته برای ما فرقی نمی کند چرا که تصمیم داریم در جام جهانی 2006 نام بزرگی از پرتغال را به جای بگذاریم.
تیم ملی پرتغال که با دو پیروزی مقابل ایران و آنگولا جواز صعود به دور یک هشتم نهایی بازی های آلمان را بدست آورد، ساعت 30/17 روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف

 


 

کارلوس آلبرتو پریه را، سرمربی تیم ملی برزیل پس از پیروزی طلایی پوشان برابر استرالیا تاکید کرد: "برزیل شایستگی برد دو بر صفر برابر تیم ملی استرلیا را داشت."
به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا؛ پریه را در ادامه مطلب فوق اظهار داشت: "از صعودمان به مرحله دوم رقابت های جام جهانی بسیار خوشحالیم. مستحق چنین موفقیتی بودیم همچنین می دانیم چطور از بازی نتیجه دلخواه را بگیریم و بر توپ و میدان مسلط باشیم. "
سرمربی تیم برزیل گفت: "معتقدم تیم برزیل در بهترین سطح خود ظاهر شده است. تیم ملی برزیل قبل از شروع مسابقات جام جهانی تنها سه بازی تدارکاتی برگزار کرد به همین علت در مسابقات بعدی به مراتب بهتر ظاهر خواهیم شد."
وی در خاتمه تاکید کرد: "در بازی برابر استرالیا، بازیکنان تیم ملی برزیل نمایش بهتری را نسبت به بازی اول خود مقابل کرواسی ارائه کردند. مطمئنا در بازی برابر ژاپن هم قدرتمندانه تر حضور خواهیم یافت."

 


 

 بازیکن تیم فوتبال ژاپن گفت: در صورتی که به جای ایران مقابل پرتغال قرار می گرفتیم، بازی بهتری را ارائه می کردیم.

گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری رویترز، اکرا کاجی اظهار داشت: از شکست ایران برابر پرتغال متاسفم اما اگر ژاپن با این تیم بازی می کرد به مراتب نتیجه ای بهتر رقم می خورد.
وی ادامه داد: بازیکنان ژاپن به دلیل غنای تکنیکی خود می توانستند نتیجه ای قابل قبول مقابل تیمی چون پرتغال کسب کنند.
کاجی در پاسخ به این سئوال که چرا ژاپن مقابل حریفان خود به نتایج قابل قبولی نرسیده است، پاسخی نداد.
تیم ژاپن در دو دیدار خود در جام جهانی مقابل استرالیا 3 بر یک شکست خورد و در دیدار برابر کرواسی به تساوی بدون گل رسید.


موضوعات یادداشت
دوشنبه 85/3/29 ساعت 1:12 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است فوتبال ایران برای کسب موفقیت در صحنه‌های مختلف آسیاسی و جام جهانی به سرمایه‌گذاری زیادی در احداث زیر ساختها نیاز دارد اما نسبت به آن بی‌توجه بوده و فقط به موفقیتهای موردی و درخشش اتفاقی استعدادهای خودجوش دلخوش است.

برانکو ایوانکوویچ روز دوشنبه به این پرسش ایرنا "اکنون که دوره شما در ایران به سر آمده ، نظر شما نه به عنوان سرمربی تیم ملی بلکه به عنوان یک کارشناس عالی فوتبال که چهار سال از نزدیک فوتبال ایران را مطالعه کرده است ، درباره راهکارهای رشد این فوتبال چیست، اینگونه پاسخ می‌دهد:
"واقع بین باشیم. فاصله فاحشی بین فوتبال سطح اول جهان و ایران وجود دارد و برای کاهش این فاصله اولویت اصلی سرمایه‌گذاری در بخش‌زیر ساختهاست.

بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری هنگفت در بخش زیرساختها ، نیازمند زمان است. در ایران حداقل به ‪ ۵‬تا ‪ ۸‬سال زمان نیاز است تا نتایج اولیه این سرمایه‌گذاری ، ظهور کند.

تیم فوتبال شهر فریدریش هافن در دسته‌پنجم بوندس لیگا که لیگ آماتورها است حضور دارد ، اما امکانات ورزشی آن را با امکانات ورزشی پایتخت ایران مقایسه کنید .

ایران فقط سه سطح لیگ دارد اما در آلمان هشت سطح لیگ هست و در پایان هر هفته هفتاد هزار مسابقه در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

برای مقایسه فقر زیر ساختها در ایران مثالی هم از کراوسی می‌زنم که با ‪ ۴/۵‬میلیون جمعیت به اندازه خیابان گاندی تهران هم نیست.

در استانی که من زندگی می‌کنم با بیست کیلومتر مربع وسعت و دویست هزار نفر جمعیت ، ‪ ۱۶۰‬باشگاه ثبت شده وجود دارد در حالی که براساس اطلاعات من در کل ایران فقط ‪ ۱۵۰‬باشگاه به ثبت رسیده موجود است.

باشگاههای ثبت شده در کرواسی زمانی می‌توانند به ثبت برسند که زمین اختصاصی داشته باشند و قادر باشند حداقل در شش رده نوجوانان و جوانان با مربی حرفه‌ای فعالیت کنند. آیا در ایران هم این شرایط برای به ثبت رسیدن باشگاه هست ؟
طبیعی است که تعداد زیادی نوجوان ‪ ۱۰‬تا ‪ ۱۵‬ساله با استفاده از این امکانات مناسب می‌توانند به دنیای فوتبال ملحق شوند و باشگاه‌ها هم بخوبی می توانند این نوجوانان را تحت پوشش قرار دهند.

لیگ کرواسی هم ‪ ۴۰‬سال سابقه دارد ولی عمر لیگ حرفه‌ای ایران فقط چهار سال است. طبیعی است که باید صبر کرد. من شاهدم که هر سال کمی از مشکلات حل شده است. اما برای حل ریشه‌ای مشکلات ، فوتبال ایران نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد است.

باید برای افزایش دانش مربیانی که در سطح نوجوانان کار می‌کنند ، سرمایه‌گذاری کنید. باید کار را از سطح خردسالان و نوجوانان شروع کنید.

کار در این سطح هم باید حتما توسط باشگاهها اجرا شود. اما شاهدید که در ایران در سطح نوجوانان و جوانان کار خاصی در باشگاهها نمی‌شود. دلیل این ادعای من هم نتایجی است که فوتبال ایران کسب می‌کند. فوتبال ایران سالهاست که فقط در سطح بزرگسالان نتایج کم و بیش موفقی کسب کرده و در رده‌های سنی غیر از بزرگسالان ناکام بوده است.


موضوعات یادداشت
دوشنبه 85/3/29 ساعت 1:11 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: تیم کشورش نبایستی در دیدار برابر کره جنوبی به نتیجه مساوی دست می یافت.

سایت ویژه جام جهانی 2006، تیری هانری پس از این بازی گفت: نتیجه این دیدار نباید مساوی تمام می شد چرا که کره‌ایی ها واقعاً خطرناک نبودند.
وی ادامه داد: نسبت به بازی قبلی با سوئیس، خیلی بهتر بودیم و خیلی روان‌تر توانستیم توپ را در زمین به گردش درآوریم.
او خطاب به هواداران تیم ملی فرانسه که نگران صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی هستند، اظهار داشت: جای نگرانی نیست اگر بتوانیم در بازی سوم، توگو را شکست دهیم، حتماً به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود خواهیم کرد. از این بابت اطمینان خاطر می‌دهم هیچ مشکلی در تیم ما نیست. فقط از این تاسف می‌خورم که چرا باید لحظاتی قبل از خاتمه مسابقه گل بخوریم.
وی تصریح کرد: وقتی تیم ما خوب و سنجیده بازی می‌کند و در دفاع هم بی‌عیب ظاهر می شود، چرا باید در یک لحظه اسیر غفلت شده و گل‌ مساوی را دریافت کند.


موضوعات یادداشت
دوشنبه 85/3/29 ساعت 1:9 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

: ترس و محافظه‌کاری کادر فنی مانع از آن شد که ملی‌پوشان فوتبال ایران ، نمایندگان ‪ ۷۰‬میلیون ایرانی بتوانند داشته‌های خود را میدان جهانی آلمان به خوبی نشان دهند.

بازیکنان تیم ملی هر آنچه که در چنته داشتند در دو دیدار مقابل تیمهای قدر و شناخته شده در سطح جهانی در طبق اخلاص نهادند، ولی آنچه که باعث شد این بازیکنان در قالب تیم ایران، نتوانند داشته‌های خود را ارایه نمایند، مدیریت ضعیف و محافظه‌کارانه کادر فنی به ویژه " برانکو ایوانکوویچ " سرمربی کروات بود.

درخشش تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن و حتی عربستان در دیدارهای برگزار شده نشان می‌دهد این سه تیم نیز در حد و اندازه‌های تیم ملی ایران بودند، ولی قدرت مدیریت و درایت سکانداران رهبری این تیم‌ها نشان داد هر سه تیم در نیمه مربیان به مراتب بهتر و شایسته‌تر از تیم ملی ایران عمل کردند.

تیم ملی ایران بعد از راه‌یابی به جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان فرصت خوبی برای ترمیم نقاط ضعف و تقویت خود در اختیار داشت ولی از این فرصت به‌نحو مطلوبی استفاده نشد و زمان برای تیم ملی ما سوخت.

حضور بازیکنان جوان و جویای نام درترکیب ‪ ۲۳‬نفره تیم ملی بیانگر آن است که این تیم از مهره‌های خوبی برخورداربوده ولی مربیان در چینش آنها درزمین دچار مشکل بودند و نتوانستند این بازیکنان جوان را به رغم حضور در تیم باور داشته باشند.

اگر منصفانه به بازی‌های نیمه اول تیم ملی در دو دیدار مکزیک و پرتغال توجه داشته باشیم، متوجه خواهیم بود که کادر فنی و مربیان تیم ملی تاثیری در نیمه مربیان نداشتند، در حالی که ژاپنی‌ها و مکزیکی‌ها و حتی عربستانی‌ها به خوبی از این اهرم استفاده کردند و در نهایت نتیجه مطلوب دریافت کردند.

یکی از مشکلات مربیان و کادر فنی تیم ملی ایران اصرار بر میدان دادن به بازیکنان پا به سن گذشته در دو نقطه کاملا حیاتی قلب دفاع و نوک حمله بود.

کادر فنی و در راس آنها سرمربی کروات تیم ملی گویا فکر می‌کرد جام جهانی نیز پیکارهای جام ملتهای آسیاست که " دایی " برای حریفان یک بازیکن سرشناس و خطرناک شناخته شود.

سووال دیگر این است که آیا نقش " برانکو " در نیمه دوم این دو دیدار چه بوده و آیا به وی گوشزد شده بود که مجموعه تیم ‪ ۱۸‬نفر است و نه ‪ ۱۱‬نفر اصلی؟.

ترمیم احساسات جریحه‌دار شده ملتی بزرگ چون ایران به قامت تاریخ بسیار سخت و غیرممکن می‌نماید و دراین زمینه این سووال مطرح است که چه کسی تاوان شکستهای تیم ملی را که با اندک درایت می‌توانست پیش نیاید، خواهد داد.

رقابتهای جام جهانی به‌رغم تلخی شکست در برابر قدرتهای بزرگ جهانی درسهای زیادی نیز برای ما به همراه داشت که امیدوارم بتوانیم در سالهای آینده آنها را هم درسطح باشگاههای کشور و هم درسطح ملی و بین‌المللی بکار ببندیم و به موفقیت برسیم.

عدم اعتراض مطلق به داور تحت هیچ شرایطی، عکس‌العمل سریع به کنشها، ارایه بازی جوانمردانه، احترام کامل به قاضی میدان، بهره‌گیری از تمرینات علمی برای افزایش توانایی‌های جسمانی بازیکنان، تغذیه خوب و کارشناسی شده برای بازیکنان، تاکید بر حضور در میادین بین‌المللی، انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های آمریکایی، اروپایی و آفریقایی و میدان دادن به جوانان جویای نام برای پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی در میادین تدارکاتی و رسمی ازجمله درسهایی است که می‌تواند در سطح باشگاههای کشور و ملی مورد لحاظ قرار گیرد.


موضوعات یادداشت
دوشنبه 85/3/29 ساعت 1:9 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان


1 میرزاپور ابراهیم (گلر)
2 مهدوی کیا مهدی
3 بختیاری زاده سهراب
4 گل محمدی یحیی
5 رضایی رحمان
6 نکونام جواد
7 زندی فریدون
8 کریمی علی
9 هاشمیان وحید
10 دایی علی
11 خطِبی رسول
12 رودباریان حسن (گلر)
13 کعبی حسین
14 تیموریان آندرانیک
15 برهانی آرش
16 عنایتی رضا
17 کاظمیان جواد
18 زارع ستار
19 صادقی امیرحسین
20 نصرتی محمد
21 معدنجی مهرزاد
22 طالب لو وحید (گلر)
23 شجاعی مسعود

موضوعات یادداشت
یکشنبه 85/3/28 ساعت 11:42 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

چند باشگاه اروپایی خواهان جذب "آندرانیک تیموریان و جواد نکونام" دو ملی پوش فوتبال ایران هستند اما مذاکره با آنها به بعد از مسابقه تیم‌های ملی ایران و آنگولا موکول شده است.

در روزهای اخیر تماسهایی از طرف مسئولان چند باشگاه اروپایی برای جذب تعدادی از بازیکنان تیم ملی صورت گرفته است

موضوعات یادداشت
یکشنبه 85/3/28 ساعت 11:40 عصر

نویسنده مطالب زیر: عرفان

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه رسما اعلام کرد که پس از مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان ، ایران را ترک خواهد کرد.

ایوانکوویچ گفت: واضح است که دوره من در ایران به سر آمده است. آنچه به شخص من مربوط می‌شود این است که قرارداد همکاری من با فدراسیون فوتبال ایران تمام شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود : تا به امروز هم نه با من مذاکره‌ای و نه پیشنهادی شده است ، پس طبیعی است که باید ایران را ترک کنم.

وی به این سئوال که آیا تمایل به تمدید قراردادش دارد یا خیر پاسخ داد : تمایل من کافی نیست.


موضوعات یادداشت
یکشنبه 85/3/28 ساعت 11:38 عصر
   1   2      >
Copyright © www.persian templates.com