سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسر آدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کریمی در دیدار با آنگولا در ترکیب ثابت نیست - (همراه ایران در 2006 آامان)
::تعداد بازدید کنندگان::

8470

::بازدید امروز::

1

::موضوعات وبلاگ ::

::اوقات شرعی ::

::لینک به لوگوی من::
کریمی در دیدار با آنگولا در ترکیب ثابت نیست - (همراه ایران در 2006 آامان)
::لینک به دوستان::
::لوگوی وبلاگ دوستان::

::جستجوی سریع ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::آوای آشنا::

::اشتراک ::

 

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

::آرشیو ::

بهار 1385


نویسنده مطالب زیر: عرفان

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ممکن است علی کریمی را به دلایل انضباطی در دیدار آخر ایران در جام جهانی برابر تیم آنگولا، در ترکیب ثابت تیم قرار ندهد.

این گزارش حاکیست، برانکو روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری گفت: او یک اشتباه انضباطی مرتکب شد و ما در این زمینه بعد از بازگشت به ایران، بحث خواهیم کرد.

ایوانکوویچ افزود: این که کریمی در ابتدای بازی روز چهارشنبه در ترکیب تیم قرار گیرد، مورد تردید است و این مساله به تصمیم من بستگی دارد.

کریمی در دقیقه ‪ ۶۵‬بازی برابر تیم پرتغال زمانی که از سوی برانکو تعویض شد، نارضایتی خود را با پرتاب کردن کیف کنار نیمکت تیم ابراز داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: او (کریمی) از این تعویض راضی نبود، البته همانند بازیکنان دیگری که این حالت را دارند. اما من هنوز درباره ترکیب دیدار آخر تیم در جام جهانی تصمیم نگرفته‌ام.

گزارش خبرگزاری رویترز حاکیست، ایران با قبول دو شکست برابر تیم‌های مکزیک و پرتغال، امکان صعود به مرحله حذفی رقابت‌های جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان را پیدا نکرد اما برای گذاشتن حداقل خاطره از حضور خود در جام جهانی نیاز به یک پیروزی در دیدار آخر خود دارد.


موضوعات یادداشت
چهارشنبه 85/3/31 ساعت 3:37 عصر
Copyright © www.persian templates.com